25 Nisan 2020 Cumartesi

Rakı




seninle Galata Meyhanesi'nde rakı içmek isterdim baba,
bir savaşı kazanmışçasına, coşkuyla
okurcasına bir marşı.
beni ancak sensizlik paklamadan
acısına, aşkına, sevincine, ızdırabına,
kavgasına, kalayına.

seninle Galata Meyhanesi'nde rakı içmek isterdim baba,
bir dağa tırmanmışçasına, hasretle,
yırtarcasına arşı.
yokluğundaki ışıksız loşluğu saklamadan
dostuna, düşmanına, sevenine, ağlatanına,
zoruna, kolayına.

seninle Galata Meyhanesi'nde rakı içmek isterdim baba,
bir çınarın gölgesindeymişçsine, heybetle,
İstanbul'a karşı.
sağ elimle solumdaki boşluğu yoklamadan
olanına, olmayanına, gidenine, kalanına,
korkusuzca alayına.



Seninle Galata Meyhanesi'nde rakı içmek isterdim baba,
ikimizden biri ölmeden.





1 yorum:

  1. seninle rakımızı içtik,,,
    geçmişten çoçukluğumun yaramazlıklarına güldük birlikte,,
    hasta olduğum geceler de baş ucumda sabahı bulan,,
    yorgun üzgün gözler ile gülümseyerek bana günaydın derdin baba,,sarı taksinin arkasında sol omuzunda sessizce evimize dönüyoruz baba,,,biraz şarhoş biraz çakır keyif,,,
    iyiki benim babamsın dev adam,,,
    haddim olmayarak sizin ağzınızdan yazdım serap fidancı,,,

    YanıtlaSil